15.11.2012

ÄIJIEN LUOLA

Mä en jouda ny teän kaa jutteleen. Mä valvon REMONTTIA!
















..joo..aivan..tästä taitaa tulla mulle ja BigD:lle äijien luola.. 
















..joo..aivan..tuonne nurkkaan BigD varmaan nikkaroi baarikaapin ja siihen kaljaa. Ja mulle siihen viereen hiirikaappi...tai jotain.
















JEP. Äijien luola. Selvästi. Homma hanskassa. Missään ei ollu yhtään äklöä pinkkiä.
















Öh..tota noin. Me ollaan töissä vietetty pinkki-viikkoa. Tuetaan näin vähän jälkijunassa rintasyöpänaisten roosanauhakampanjaa. Tässä minä olen jo kotona "seinäruusuna". Takanani on upea täyspuuovi, joka on vielä hiomatta. Ja tuo avain on suuri aarteeni:)Sillä avataan lukot sydämeen.
















No mitäs Gini sulle kuuluu?

      ..NO MITÄS LUULET!..
















EDELLEEN odotan sitä kiimaa. Hei nyt nyt se taitaa tuolta tulla?

5 kommenttia:

Friede ja Figo kirjoitti...

Näyttää meluisalta tuo remonttikone. Ei tykätä asioista, jotka pitää meteliä. Mutta baarikaappi otettaisiin. Siellä voisi olla catmilkiä ja pientä purtavaa.

Oliko se kiima, joka sieltä tuli, vai oliko jotain muuta? ;)

Myrsky kirjoitti...

Hiirikaappi! Se onkin jotain uutta ja ennenkuulumatonta...

Helena ja Blackie kirjoitti...

Joo-o, pitää vissiin ainakin Blackien toive kissojen baarikaapista toteuttaa.. catmilk joo!!! Kävisköhän sille hiirenmuotoiset snacksit.

Gini näkee jo harhoja, ei se vielä kiima ollu joka tuli, se oli meän tuttava. Ihan ilman kiimaa.

Mouruvaari kirjoitti...

Kiima nähty Imatralla! Joutaisi hyvin jo lähteä tulemaan sinne päin, kun on jo pari kuukautta meidän nurkissa pyörinyt ja kissaakin välillä vaihtanut... ;)

Helena (ja tällä kertaa Gini:) kirjoitti...

OK. Otetaanpa kiinni kun tulee tännepäin!
-Gini- :)

Lähetä kommentti