23.9.2012

Huipulla tuulee!



Mä täs tassut ristissä mietin mitä mä teille tänään näyttäisin.. Hmm.. 

No kaunis syyspäivä, joten oltaisko kuitennii ihan pihalla? 
Esittelen teille nyt erittäin mieluisan tähystystornini (kuvat on sitten ihan erit kuin ne kotisivulla olevat).


Tässä tää näkyy takaa, autotallilta päin. Alhaalla on kaksi väliterassia ja sit mökki ja sit kattoterassi jee.



BigD rakensi tän mulle. Kauniina päivänä mä en suostu tuleen kattoterassilta pois ollenkaan. Silloin ruokakin tuodaan tänne katolle.






 Joo tää on MUN valtakuntaa..






Eikä tänne naisia päästetä!



 






















Hmm..minkälaiset verhot tänne laitettas..  miettii Gini-neiti












Miten tässä näin kävi!?! 
Naiset siivos mut kämpästä ulos! 


Mutta siistiä kyllä yleensä tulee kun naiset vähän häärää.,



JEP, siisti mökki!





 Mahdutaan me kyllä oikeestaan kaikki kolmekin tähystystorniin.
(kollin huokaus). Minä olen tuo kattoterassilla makoileva. Vielä minä talon isäntä olen sentääs..  Tää tähystystorni on todella kovassa käytössä. Tiesittekö että naisetkin tykkää tähystellä kaiken siivoamisen ja sisustamisen ohessa!! 
Kunhan eivät tähyile vieraita kolleja niin kaikki ok...




Tai jopa kaikki neljä.. (Iso kollinhuokaus)





 Joo niin se on että huipulla tuulee, OOttako pannu merkille.. Mut mä vain nautin siitä, antaa tuulen tuivertaa!

    terveisin: Blackie The Cat

4 kommenttia:

Karakali kirjoitti...

Hih, se taitaa kohta olla torni ihan naisvallan alla, siinä ei paljon muu auta kun pyyhkiä tassut ennen kuin sisälle uskaltaa!

Paljonks muuten Blackie nyt painaa ja kuullaanko me tässä blokissa mitään Misu The Villikissasta?

Blackie The Cat kirjoitti...

:)) No niinpä, tyttöenergia se jyllää ihan omalla voimallaan. Blackie painaa hiukan yli 8kg, periyttää näköjään suurta kokoa, Jack ja Jesse -poikansa ovat n. 10 kg, Jesse vissiin ylikin. Misu The Villikissasta kuullaan enää vain sen verran että hän on siirtynyt taivaaseen. Niin monen villikissan kohtalo, villikissan elämä on vaarallista. Hän ehti meillä kuitenkin elää pitkän ja onnellisen elämän, tämä ex-kulkuri. Hänen hautansa kunnostamme ensi keväänä. Misua, silmäteräämme, emme uhohda koskaan.

Kiitos kovasti hauskoista kommenteistasi Karakali :)) !

Karakali kirjoitti...

Voi Misua! Misu The Villikissa oli myös The Persoona! Ompa tyhmää kun Vuodatus hukkasi kaikki ne ihanat kuvat Misusta ja pennuista, Misusta puutarhassa...

Blackie the Cat kirjoitti...

Juu kuvat katosivat vuodatuksesta, mutta ei se mitään, uusia tulee tänne koko ajan. Myös uusista pennuista jos luoja vain niitä meille suo :)

Lähetä kommentti